Стих дивен бог во святых своих

Ныне время благоприятное, ныне день спасения, во множестве милости Твоея посети мою душу, и бремя беззаконий моих ослаби, едине Человеколюбче.

Прокимен, псалом 39. Глас 4: Милость Твоя и истина Твоя, выну да заступите мя. Стих: Терпя потерпех Господа, и внят ми.

Бе Ное лет пяти сот, и роди сыны три, Сима, Хама, Иафета. И бысть егда начаша человецы мнози бывати на земли, и дщери родишася им: Видевше же сынове Божии дщери человечи, яко добры суть, пояша себе жены от всех, яже избраша. И рече Господь Бог: не имать Дух Мой пребывати в человецех сих во век, зане суть плоть: будут же дние их лет сто двадесять. Исполини же бяху на земли во дни оны: и потом, егда вхождаху сынове Божии к дщерем человеческим, и рождаху себе, тии бяху исполини, иже от века человецы именитии. Видев же Господь Бог, яко умножишася злобы человеков на земли, и всяк помышляет в сердце своем прилежно на злая во вся дни И помысли Бог, яко сотвори человека на земли, и размысли. И рече Бог: потреблю человека, егоже сотворих от лица земли, от человека даже до скота, и от гад даже до птиц небесных, зане размыслих, яко сотворих я. Ное же обрете благодать пред Господем Богом.

Прокимен: псалом 40, глас 6: Аз рех: Господи, помилуй мя, исцели душу мою. Стих: Блажен разумеваяй на нища и убога:

Сыне, храни законы отца твоего, и не отрини наказания матере твоея: Навяжи же я на твою душу присно, и обяжи их о твоей выи. Егда ходиши, води ю, и с тобою да будет: егда же спиши, да хранит тя, да востающу ти глаголет с тобою. зане светильник заповедь закона, и свет, и путь жизни, и обличение, и наказание: Еже сохранити тя от жены мужаты, и от наваждения языка чуждаго. Сыне, да не победит тя доброты похоть, ниже уловлен буди твоима очима, ниже да совосхитишися веждами ея: Цена бо блудницы, елика единаго хлеба: жена же мужей честныя души уловляет. Ввяжет ли кто огнь в недра, риз же [своих] не сожжет ли? Или ходити кто будет на углиях огненных, ног же не сожжет ли? Тако вшедый к жене мужатей не без вины будет, ниже всяк прикасаяйся ей. Не дивно, аще кто ят будет крадый: крадет бо, да насытит душу свою алчущую: Аще же ят будет, воздаст седмерицею, и вся имения своя дав избавит себе. Прелюбодей же за скудость ума погибель души своей содевает. Болезни же и безчестие понесет: поношение же его не загладится во век. Исполнена бо ревности ярость мужа ея: не пощадит в день суда. Не изменит ни единою ценою вражды, ниже разрешится многими дарми. Сыне, храни моя словеса, моя же заповеди скрый у себе: сыне, чти Господа, и укрепишися: кроме же Его не бойся иного.

 

Апостоли, мученицы и пророцы, святителие, преподобнии и праведнии, добре подвиг совершившии, и веру соблюдшии, дерзновение имущии ко Спасу, о нас Того яко Блага молите спастися, молимся, душам нашим. [Дважды.]

Помяни Господи яко Благ рабы Твоя, и елика в житии согрешиша прости: никтоже бо безгрешен, токмо Ты могий и преставленным дати покой.

Мати Святая неизреченнаго Света, ангельскими Тя песньми почитающе, благочестно величаем.

И стихословим едину кафисму: Рече Господь Господеви моему: Таже седальны мученичны Октоиха три, и мертвен, и Богородичен. И чтение в Шестодневце.

Таже, Блажени непорочнии: поем на две статии: и поминает священник усопшия, якоже обычно. В конец же кафисмы поем: Благословен еси Господи: Святых лик: и прочая. Во Славу же и ныне: ектениа о усопших: молитву: Боже духов и всякия плоти:

Покой Спасе наш с праведными рабы Твоя, и сия всели во дворы Твоя, якоже есть писано, презирая яко Благ прегрешения их, вольная, и невольная, и вся яже в ведении и не в ведении Человеколюбче.

От Девы возсиявый миру Христе Боже, сыны света Тою показавый, помилуй нас.

Ирмос: Молитву пролию ко Господу:

Святии множайшими муками, многия врагов тьмы низложити сподобишася Спасе, и многих благ Твоих улучиша: молитвами их яко Благ, многая моя очисти прегрешения.

Воспоим Христовы страстотерпцы, и возопиим к ним единомудренно: Владычним подобницы страстем, душ наших страсти исцелите, поститися же от злаго обычая нас укрепите.

Преложил еси смерть на сон, болезненно во гробе поспал еси, и мертвым живот даровал еси: преставльшияся убо Спасе сподоби стояния избранных, страстотерпец святых мольбами.

Богородичен: Поститися ми, и отступити от всякаго греха укрепи Отроковице, сильнаго и безгрешнаго Слова, воплощенна неизреченно рождшая, и даждь ми чистительную осквернений, Всенепорочная, слезу.

Ирмос: Глубина страстей:

Мучеников память совершаем божественно мучениколюбцы, приидите возрадуемся, песньми тыя венчающе, подвигоположника стих дивен бог во святых своих Христа благословим.

Ран первее искус приемше, потом же камением побиени бывше, претрени бывше, зверем на снедь дани бысте, и заклани бысте яко агнцы Христовы: но живете присно страстотерпцы.

Слава, Троичен: Три единым Естеством совокупляя, едино же треми разсекая Лицы, яже Божество есть: Савеллиа же и Ариа, равномерныя стремнины отбегаю.

И ныне, Богородичен: Дева явилася еси и по рождестве, чистотствуеши во обою, и раждаеши: страннолепное видение, глаголемое и разумеваемое, содеянное в Тебе Богомати.

Слава Тебе Боже наш, слава Тебе.

Или стих: Дивен Бог во святых Своих:

Мученичен: Кровь вашего терпения, Господу молится непрестанно о нас, мученицы: темже и ныне помолитеся поститися нам от страстей безчестия.

Стих: Души их во благих водворятся.

Покоин: Всему хотяй судити миру, предстоящим тьмам ангелов, неосужденно тогда предстати Тебе сподоби усопшия, верно Всещедрый.

Ирмос: Глубина страстей воста на мя, и буря противных ветров: но предварив мя Ты спаси Спасе, и избави от тли, яко спасл еси от зверя пророка.

Кондак: Со святыми упокой: икос: Сам един еси безсмертный:

Ирмос: Отроцы еврейстии в пещи:

Тучами кровей угасисте преславнии пламень прелести: огня убо будущаго нас молитвами яже ко Христу избавите, Господни страстотерпцы.

Уста заградивше львов, мук же опаления претерпевше страстотерпцы, сладость лучшую наследовасте: еяже улучити молитеся, и нам во веки.

Всем светом просветившеся Духа доблии страстотерпцы, преставльшимся верным ослабу просите, и рая вход, и жизни причастие.

Богородичен: Песнь приношу Ти Дево, не презри мене злыми одержимаго, но даждь Чистая исправление совершенное постом, и всем житием благонравным.

Ирмос: Пламень оросивый пещный:

Огнь, и меч, и звери, страстотерпцы, яко сладость вменивше, внегда страдати удивисте убийцы ваша, воспевающе Бога отец наших.

На уды разсекаеми, и опаляеми, Богу принесостеся жертва благовонная, Христовы мученицы: но Того о нас присно молите.

Троичен: В Троице единаго Бога славлю, Отца, Сына и Духа: Единицу простую, Троицу честную, начало предначальное и единосущное.

Богородичен: Всесвятая Владычице Богородице, молитвы рабов Твоих приемлющи, принеси всех Богу, да спасет нас от всякаго искушения.

Стих: Святым, иже суть на земли Его, удиви Господь вся хотения Своя в них.

Мученичен: Мучеников собори, с небесе представше, вас воспевающия благословите, освятите, усердно постов время скончати.

Стих: Блажени, яже избрал, и приял еси Господи.

Мертвен: Верою к Тебе преставльшияся, ведый дела человеков, вольная и невольная прегрешения прощая, упокой яко Бог.

Ирмос: Пламень оросивый пещный и отроки неопалимы спасый, благословен еси во веки, Господи Боже отец наших.

Ирмос: Победители мучителя:

Мук виды немощию тела претерпевше, врачеве болящим страстотерпцы явистеся. Темже зову: мою недугующую душу исцелите, во время поста покаянием.

Увы мне, како преидоша вси дние мои в лености! и се конец приближается, варит несовершенна добрыми делы прияти мя: добре скончавшии течение мученицы, да ми конец благий будет, молитеся.

Каплями кровей запаления безбожия угасисте, божественнии страстотерпцы, и отшедшим от сего жития испросите воистинну Божественный покой, и содеянных разрешение во веки.

Богородичен: Иезекииль Тя дверь непроходимую Чистая провиде, покаяния врата всем отверзающую отчаянным. Темже молю Тя: стези мне отверзи, ко оным ведущия упокоением.

Ирмос: Из безначальна Отца:

Многострадальныя раны различно претерпевше, овии убо сгоревше, друзии сожжени бывше, инии же посекаеми, веселитеся страдальцы воспевающе Христу: пойте, благословите и превозносите во вся веки.

Кровьми вашими освящаете концы, малыми кропленьми, струи исцелений всем источающе, всехвальнии мученицы. Темже вопиете присно: пойте, благословите и превозносите во вся веки.

Благословим Отца и Сына, и Святаго Духа, Господа.

Триипостасная Единице, Отче, Сыне и Душе Живый, едино Божество, едино Царство: Тебе хвалят незаходимаго Света ангельская воинства, и мы сущии на земли поем, благословим и превозносим во вся веки.

Богородичен: Се вси роди блажим Тя Пречистая, величия Твоя зряще: Ты бо раждаеши преестественно всех Творца, Бога суща и Человека. Темже Тя благословим, и превозносим во вся веки.

Стих: Дивен Бог во святых Своих:

Страстотерпцев личе, молитеся ко Спасу спасти ны, молитвы и ныне творяще, служити чисте воздержанием Ему: пойте, благословите и превозносите во вся веки.

Стих: Души их во благих водворятся.

Усопшия благочестно надеждею воскресения, к вечной жизни востати Господи сподоби, хвалити Тя чисте, и славити псаломски: пойте, благословите, и превозносите во вся веки.

Хвалим, благословим, покланяемся Господеви:

Ирмос: Из безначальнаго Отца рожденнаго прежде век Бога, и в последняя от Богородицы в плоть облекшася, яко совершенна Человека и Бога истинна, пойте, благословите и превозносите во вся веки.

Ирмос: Уставы прешла еси:

Явистеся божественнии яко углие, вещество лукавое безбожие попаливше, и мечем бесовския полки посекше, доблии страстотерпцы, световодцы сердец наших.

Тьму мучений проидосте, и к свету мысленному преселистеся, доблии страстотерпцы: темже просветите смиренную душу мою, омраченную согрешеньми.

Поболеша болезни преносяще преславнии страстотерпцы телесе, и ныне преставльшимся верным, неболезненный покой просят, и рая наслаждение.

Богородичен: Явися Чистая Владычице Божественная помощница, непотребным рабом Твоим, во время воздержания, молитвы наша приносящи Господеви, веки царствующему.

Ирмос: Тебе безсмертный источник:

Якоже огнь вложени бывше от Бога в землю, попалисте всякую лесть идольскую, вжегше светило в концы благочестия страстотерпцы Христовы.

Вас ни пламень, ни заколение, ни колеса, ни стягнутия, ни опаления, ни иная мука горькая, разлучи от любви Христовы, страстотерпцы.

Троичен: Едино и три воспеваю благочестно Божество зраком, Лицы совокупляя и разделяя: Отец, Сын, и Святый Дух, Сия едино суть.

Богородичен: Тя от корене Иессеова, и Давида праотца прозябшии жезл, Всепречистая Чистая величаем, яко спасаеши души наша.

Стих: Святым, иже суть на земли Его:

Множество мученик честное, Христа молите, в мире исполняющим нам течение постов, видети и поклонитися и страстем Его.

Стих: Блажени, яже избрал, и приял еси Господи.

Мертвых и живых яко Бог, умертвивый смерть, и жизнь востанием Твоим всем подаяй Христе, упокой и рабы Твоя, яже преставил еси.

Ирмос: Тебе безсмертный источник, и святых исцеления человечу роду подающа, присно величаем, яко спасаеши души наша.

Небо звездами украсивый яко Бог, и Твоими святыми всю землю просветивый, Содетелю всех поющия Тя спасай.

Слава: Живыми и мертвыми обладаяй яко Бог, упокой Твоя рабы в селениих избранных: аще бо и согрешиша Спасе, но не отступиша от Тебе.

И ныне: Сладость ангелов, скорбящих радость, христиан предстательнице, Дево Мати Господня, заступи нас, и избави вечных мук.

 

блаженны гласа, на 6. По входе тропари: Апостоли, мученицы: Помяни Господи: Слава: Со святыми упокой: И ныне, Тебе и стену: Прокимен, Веселитеся о Господе: Стих: Блажени, ихже оставишася беззакония: Другий: Души их во благих водворятся.

Братие, блюдите, да не когда будет в некоем от вас сердце лукаво, (исполнено) неверия, во еже отступити от Бога жива.

Братья, смотрите, чтобы не было в ком из вас сердца лукавого и неверного, дабы вам не отступить от Бога живаго.

Но утешайте себе на всяк день дондеже днесь нарицается, да не ожесточится некто от вас лестию греховною:

Но наставляйте друг друга каждый день, доколе можно говорить: "ныне", чтобы кто из вас не ожесточился, обольстившись грехом.

Причастницы бо быхом Христу, аще точию начаток состава даже до конца известен удержим:

Ибо мы сделались причастниками Христу, если только начатую жизнь твердо сохраним до конца,

Внегда глаголет: днесь, аще глас Его услышите, не ожесточите сердец ваших, якоже в прогневании.

Доколе говорится: "ныне, когда услышите глас Его, не ожесточите сердец ваших, как во время ропота".

Нецыи бо слышавше прогневаша, но не вси изшедшии из Египта с Моисеом.

Ибо некоторые из слышавших возроптали; но не все вышедшие из Египта с Моисеем.

Братие, не хощу вас не ведети о умерших, да не скорбите, якоже и прочии не имущии упования.

Братья, не хочу оставить вас в неведении об умерших, дабы вы не скорбели, как прочие, не имеющие надежды.

Аще бо веруем, яко Иисус умре и воскресе, тако и Бог умершия во Иисусе приведет с Ним.

Ибо, если мы веруем, что Иисус умер и воскрес, то и умерших в Иисусе Бог приведет с Ним.

Сие бо вам глаголем словом Господним, яко мы живущии, оставшии в пришествие Господне, не имамы предварити умерших:

Ибо сие говорим вам словом Господним, что мы живущие, оставшиеся до пришествия Господня, не предупредим умерших,

Яко Сам Господь в повелении, во гласе архангелове и в трубе Божии снидет с небесе, и мертвии о Христе воскреснут первее:

Потому что Сам Господь при возвещении, при гласе архангела и трубе Божией, сойдет с неба, и мертвые во Христе воскреснут прежде;

Потом же мы, живущии оставшии, купно с ними восхищени будем на облацех в сретение Господне на воздусе, и тако всегда с Господем будем.

Потом мы, оставшиеся в живых, вместе с ними восхищены будем на облаках в сретение Господу на воздухе, и так всегда с Господом будем.

Аллилуиа: Воззваша праведнии: Стих: Блажени, яже избрал:

Во время оно, иде Иисус в пусто место, и ту молитву деяше.

Во время оно, вышел Иисус в пустынное место, и там молился.

И гнаша Его Симон и иже с ним:

Симон и бывшие с ним пошли за Ним

И обретше Его, глаголаша Ему, яко вси Тебе ищут.

И, найдя Его, говорят Ему: все ищут Тебя.

И глагола им: идем в ближния веси и грады, да и тамо проповем: на сие бо изыдох.

Он говорит им: пойдем в ближние селения и города, чтобы Мне и там проповедовать, ибо Я для того пришел.

И бе проповедая на сонмищих их, во всей Галилеи, и бесы изгоня.

И Он проповедовал в синагогах их по всей Галилее и изгонял бесов.

И прииде к Нему прокажен, моля Его и на колену припадая пред Ним, и глаголя Ему, яко, аще хощеши, можеши мя очистити.

Приходит к Нему прокаженный и, умоляя Его и падая пред Ним на колени, говорит Ему: если хочешь, можешь меня очистить.

Иисус же милосердовав, простер руку, коснуся его, и глагола ему: хощу, очистися.

Иисус, умилосердившись над ним, простер руку, коснулся его и сказал ему: хочу, очистись.

И рекшу ему, абие отыде от него прокажение, и чист бысть.

После сего слова проказа тотчас сошла с него, и он стал чист.

И запрещь ему, абие изгна его:

И, посмотрев на него строго, тотчас отослал его

И глагола ему: блюди, никомуже ничесоже рцы: но шед покажися иерееви и принеси за очищение твое, яже повеле Моисей, во свидетелство им.

И сказал ему: смотри, никому ничего не говори, но пойди, покажись священнику и принеси за очищение твое, что повелел Моисей, во свидетельство им.

Рече Господь ко пришедшим к Нему иудеом: аминь, аминь глаголю вам, яко слушаяй словесе Моего и веруяй Пославшему Мя имать живот вечный, и на суд не приидет, но прейдет от смерти в живот.

Сказал Господь ко пришедшим к Нему иудеям: истинно, истинно говорю вам: слушающий слово Мое и верующий в Пославшего Меня имеет жизнь вечную, и на суд не приходит, но перешел от смерти в жизнь.

Аминь, аминь глаголю вам, яко грядет час, и ныне есть, егда мертвии услышат глас Сына Божия, и услышавше оживут.

Истинно, истинно говорю вам: наступает время, и настало уже, когда мертвые услышат глас Сына Божия и, услышав, оживут.

Якоже бо Отец имать живот в Себе, тако даде и Сынови живот имети в Себе

Ибо, как Отец имеет жизнь в Самом Себе, так и Сыну дал иметь жизнь в Самом Себе.

И область даде Ему и суд творити, яко Сын Человечь есть.

И дал Ему власть производить и суд, потому что Он есть Сын Человеческий.

Не дивитеся сему: яко грядет час, в оньже вси сущии во гробех услышат глас Сына Божия,

Не дивитесь сему; ибо наступает время, в которое все, находящиеся в гробах, услышат глас Сына Божия;

И изыдут сотворшии благая в воскрешение живота, а сотворшии злая в воскрешение суда.

И изыдут творившие добро в воскресение жизни, а делавшие зло – в воскресение осуждения.

Не могу Аз о Себе творити ничесоже. Якоже слышу, сужду, и суд Мой праведен есть, яко не ищу воли Моея, но воли пославшаго Мя Отца.

Я ничего не могу творить Сам от Себя. Как слышу, так и сужу, и суд Мой праведен; ибо не ищу Моей воли, но воли пославшего Меня Отца.

Причастен: Радуйтеся праведнии о Господе: Другий: Блажени, яже избрал и приял еси Господи.

Сице убо бывает служба за упокой, в три субботы святаго и Великаго поста, егда ни един есть праздник от триех: Предтечев: святых четыредесяти мучеников: или Благовещения.


Источник: http://days.pravoslavie.ru/rubrics/canon344.htm



Рекомендуем посмотреть ещё:


Закрыть ... [X]

Дивен Бог во святых своих : Бог Израилев, той даст силу и державу людем Поздравление с днём рождения экстремала

Стих дивен бог во святых своих 3-я седмица Великого поста. Тексты песнопений и чтений Утрени субботы
Стих дивен бог во святых своих Дивен Бог во святых Своих - Стихи - Для души - Статьи - Школа радости
Стих дивен бог во святых своих Читать онлайн "Текст Праздничной минеи на." - RuLit - Страница 46
Стих дивен бог во святых своих Прокимны и Аллилуиа общие святым Изменяемые части богослужения
Стих дивен бог во святых своих Суббота 2-й седмицы Великого поста. Песнопения Триоди Постной
Стих дивен бог во святых своих ДИВЕН БОГ ВО СВЯТЫХ СВОИХ, Бог Израилев_псалом67 ВКонтакте
Дивен Бог во Cвятых Своих Ксения Петербургская nasledie77 ТРОИЦКАЯ РОДИТЕЛЬСКАЯ СУББОТА. Утреня «Франц» и Кафка - КУЛЬТУРА - RFI Добрые и мудрые притчи про любовь Конкурс новогодней открытки Нарисуем Новый год Необычные приглашения на свадьбу: как сделать своими руками? Поздравление с Днём независимости Узбекистана Президент